Veelgestelde vragen

Verzendingsinformatie

Welke verzendmethodes zijn beschikbaar?

Wij sturen uw bestelling op via één van de onderstaande verzendmethodes:

  • Brievenbuspakket
  • Standaard zending
  • Aangetekende zending

Hoe lang duurt het tot ik mijn bestelling ontvang?

Phoneteq hanteert een verzendtijd van 1-2 dagen. Als u een bestelling plaatst voor 18:00 uur ontvangt u uw pakket meestal de eerst volgende dag m.u.v. zon- en feestdagen. Wanneer u niet thuis bent bij de eerste bezorgpoging ontvangt u een brief van onze logistieke partner. Hierin vindt u informatie over de tweede bezorgpoging.

Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

Boven aan de webshop kunt een link vinden naar de pagina waar u uw bestelling kunt volgen. Om uw bestelling te volgen vult u hier uw bestelnummer en de factuur e-mailadres in. Als u problemen ondervindt verzoeken we u om direct contact op te nemen met onze klantenservice.

Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten van een bestelling is afhankelijk van de verzendmethode waarvoor u kiest. Voor meer informatie over de verzending en verzendkosten verzoeken wij u om onze ‘Verzending & Retournering‘ pagina te bezoeken. Let op: Boven de €25,- wordt er geen verzendkosten in rekening gebracht, mits u voor een ander verzendmethode kiest.

Meest gestelde vragen

Bestelling plaatsen

Hoe kan ik een product opzoeken?

Boven aan de webshop bevindt zich de zoekbalk voor het zoeken van producten. Hier kunt u een zoekterm plaatsen om de desbetreffende product in ons assortiment op te zoeken.

Hoe kan ik een bestelling plaatsen?

U kunt een bestelling plaatsen door op de informatiepagina van het product op de knop ”In winkelmand” te klikken. U ziet uw bestelling nu in de winkelmand verschijnen. Hierna kunt u verder winkelen of direct afrekenen. U kunt gaan afrekenen door op de winkelmand te klikken en vervolgens op ”Afrekenen” te klikken.

Hoe kan ik zien welke producten er in de winkelmand liggen?

Rechtsboven in uw scherm vindt u een overzicht van het aantal producten in uw winkelwagen en de kosten van de producten. Als u klikt op “Winkelwagen” gaat u direct naar de inhoud van uw winkelwagen.

Hoe kan ik een wijziging maken in de winkelmand?

U kunt de inhoud van de winkelmand wijzigen door de winkelmand te bezoeken. U heeft de mogelijkheid om producten te verwijderen door op het kruisje te drukken. U kunt ook de hoeveelheid van een product aanpassen door de aantal nummer te veranderen en vervolgens te drukken op ‘Winkelmand bijwerken’.

Hoe kan ik een account aanmaken op de webshop?

Boven aan de webshop bevindt zich de ‘Mijn account’ pagina. Op dit pagina kunt u een account registreren. Het is ook mogelijk om een account aan te maken tijdens het afrekenen van een bestelling. Hiervoor dient u tijdens het afrekenen op de checkbox ‘Een account aanmaken?’ te klikken. De grootste voordeel van het aanmaken van account is dat u voor de eerst volgende bestelling uw gegevens niet opnieuw hoeft in te vullen.

Hoe kan ik weten of een bestelling goed is aangekomen?

Wanneer u tijdens het bestellen de juiste e-mail aangeeft, zult u na het plaatsen van de bestelling een bevestiging mail ontvangen op de aangegeven e-mail. Op deze mail krijgt u een overzicht van uw bestelling. Mocht het zo zijn dat u geen mail ontvangt na het plaatsen van een bestelling, verzoeken we u direct contact op te nemen met onze klantenservice.

Hoe kan ik een bestelling annuleren?

U kunt een bestelling annuleren als deze nog niet is opgestuurd. Neem direct contact op met onze klantenservice om uw bestelling te annuleren.

Hoe kan ik een bestelling wijzigen?

U kunt een bestelling wijzigen als deze nog niet is opgestuurd. Neem direct contact op met onze klantenservice om uw bestelling te wijzigen.

Wat moet ik doen als ik een klacht heb over een bestelling?

Als u een klacht heeft over een bestelling, neem dan telefonisch of via de mail contact op met onze klantenservice. Onze medewerkers zullen u verder helpen.

Kan ik een product retourneren als ik hier niet tevreden over ben?

U kunt uw bestelling retourneren als deze nog aan onze voorwaarden voldoet. Lees meer over het retourneren en herroepen van een product op onze ‘Verzending & Retournering‘ pagina.

Betalingen

Welke betaalmethodes zijn er beschikbaar?

U kunt veilig betalen via de volgende betaalmethodes: IDEAL, Paypal, Creditcard en bankoverschrijving.

Wat houd IDEAL in?

Met iDEAL kunt u vertrouwd, veilig en gemakkelijk uw online aankopen afrekenen. iDEAL is het systeem dat u direct koppelt aan uw internetbankierprogramma bij een online aankoop. Om gebruik te maken van iDEAL hoeft u zich niet te registreren, bestanden te downloaden of een account aan te maken. Maakt u gebruik van internetbankieren bij ABN AMRO, Fortis, Postbank, Rabobank of SNS Bank dan kunt u direct met iDEAL betalen. U rekent dan snel en gemakkelijk af in de vertrouwde internetbetaalomgeving van uw eigen bank. Betalen zoals u eigenlijk al gewend bent.

Wat houd Paypal in?

Paypal is tegenwoordig de betaalmethode dat vaak wordt gebruikt. Paypal is een veilige betaalmethode die de koper en de verkoper beschermd. Om een Paypal account aan te maken en voor meer informatie hierover verzoeken we u om de website van Paypal te bezoeken op www.paypal.nl.

Hoe lang duurt het tot mijn betaling is ontvangen?

Wanneer u betaald via de betaalmethodes IDEAL of Paypal, zal de betaling meestal direct worden verwerkt. Buiten deze methodes is het afhankelijk van uw bank hoe lang dit zal duren.

Hoe weet ik zeker of ik heb betaald?

U krijgt een bevestigingsmail toegestuurd nadat u uw betaling heeft afgerond. Mocht het zo zijn dat u niks heeft ontvangen, verzoeken we u direct contact op te nemen met onze klantenservice.

Account gegevens

Hoe kan ik mijn gegevens wijzigen?

Nadat u heeft ingelogd, kunt u via de ‘Mijn account’ pagina boven aan de webshop uw gegevens aanpassen. U kunt hier uw gegevens aanpassen door op de tab ‘Accountgegevens’ te klikken. Ook kunt u uw adresgegevens aanpassen door op de ‘Adressen’ tab te klikken.

Wat zijn de voordelen van het aanmaken van een account?

De grootste voordeel van het aanmaken van een account bij onze webshop is dat u voor uw eerst volgende bestelling uw gegevens niet opnieuw hoeft in te vullen.

Ben ik verplicht een account aan te maken?

Nee dit is niet verplicht. U kunt naar keuze een account registreren op onze webshop. Wij bieden onze klanten ook de mogelijkheid om als gast af te rekenen.

Wat moet ik doen als ik mijn wachtwoord ben vergeten?

Tijdens het inloggen op uw account via de ‘Mijn account’ pagina, klik hier op de ‘Wachtwoord vergeten?’ link. Hier voert u uw e-mailadres of gebruikersnaam van uw account in. U zult vervolgens een mail ontvangen voor het opnieuw instellen van uw wachtwoord.

Moet ik een nieuwe account aanmaken als ik een andere mail gebruik?

Nee dat hoeft niet. U kunt uw e-mail wijzigen op de ‘Mijn account’ pagina. Klik hiervoor op de ‘Accountgegevens’ tab.